Perhekahvilat:

Perhekahvila on lapsiperheiden kohtaamispaikka. Se tarjoaa äideille ja isille mahdollisuuden tavata samassa elämäntilanteessa olevia, samalla alueella asuvia vanhempia. Lapset saavat perhekahvilassa seuraa ja mukavaa tekemistä.

MLL:n perhekahvilat ovat avoimia kaikille, osallistuminen ei edellytä yhdistyksen jäsenyyttä. Kahviloista huolehtivat yhdistyksen vapaaehtoiset, ja kaikilta kävijöiltä toivotaan aktiivisuutta kahvilan järjestelyissä.

Säynätsalon perhekahvila kokoontuu keskiviikkoisin klo 10-12 Kylän Kammarilla osoitteessa Pappilantie 6. Tervetuloa!

Perhekahvilan facebook-sivut

Keljonkankaan perhekahvila on tauolla. Haluaisitko sinä yksin tai yhdessä kaverisi kanssa toimia perhekahvilan vetäjänä? Etsimme vapaaehtoisia kotiäitejä tai -isejä pyörittämään perhekahvilaa Keljonkankaalle. Kysy lisää vaikka sähköpostitse mllsaynatsalo@gmail.com!

Perhekahvilan facebook-sivut

Perhepeuhut:

Perhepeuhut on tarkoitettu alle kouluikäisille lapsille ja heidän huoltajilleen. Perhepeuhut ovat maksuttomia!

Keljonkankaan perhepeuhu jatkuu Neulaskankaan päiväkodin salissa 11.12.23 alkaen maanantaisin klo 17.30-18.30 toistaiseksi (pl. koulujen loma-ajat).

Säynätsalon perhepeuhu on tauolla. Haluaisitko sinä yksin tai yhdessä kaverisi kanssa toimia perhepeuhun vetäjänä? Etsimme toiminnalle sopivia tiloja sekä vapaaehtoisia kotiäitejä tai -isejä pyörittämään toimintaa Keljonkankaalle ja Säynätsaloon. Kysy lisää vaikka sähköpostitse mllsaynatsalo@gmail.com!